Vakkundig liftonderhoud

Liftonderhoud

Een lift is opgebouwd uit veel elektrotechnische en mechanische componenten. Deze componenten moeten periodiek worden gecontroleerd, om de betrouwbaarheid en veiligheid van uw lift te kunnen garanderen. Als lifteigenaar dient ervoor te zorgen dat een lift goed onderhouden wordt en dat er actie ondernomen wordt in geval van een storing of opsluiting. Met een onderhoudsovereenkomst van Liftservice Den Haag zorgt u er niet alleen voor dat de minimale wettelijke vereisten zijn ondervangen, daarnaast is er ook een scala aanvullende diensten die afhankelijk van uw situatie en het gebruik van de lift prima van pas kunnen komen. Om tot een passend advies te komen, komen we graag bij u langs. De status van uw lift wordt vastgesteld, uw wensen en eisen worden besproken en na dit bezoek ontvangt u van ons een passende overeenkomst.

Onze onderhoudsovereenkomsten

 

1. Basis onderhoudsovereenkomst 

De basis serviceovereenkomst is een goede optie wanneer u eenvoudigweg wilt voldoen aan de wettelijke verplichtingen. In deze overeenkomst zijn alleen de kosten voor periodiek onderhoud opgenomen. Voor alle overige zaken wordt op basis van offerte en nacalculatie gewerkt. Op deze manier zijn de jaarlijkse kosten laag en hebt u volledige controle over de lift en eventuele aanvullende kosten.

2. Uitgebreide onderhoudsovereenkomst

Wanneer u graag minder administratie wilt, is de uitgebreide serviceovereenkomst een goede keuze. Zo krijgt u bijvoorbeeld geen losse facturen voor storingen en kleine herstelwerkzaamheden, omdat dit binnen de overeenkomst valt. Standaard worden alle storingen tijdens kantooruren kosteloos verholpen. Assistentie tijdens de liftkeuing is in deze overeenkomst meegenomen.

Door goed naar het gebruik van uw lift te kijken wordt het juiste onderhoudsfrequntie bepaald. Hiermee zorgen we er voor dat de jaarlijkse kosten zo laag mogelijk blijven.

Liftservice Den Haag bied u naast haar onderhoudsovereenkomsten ook nog aanvullingen hierop. U bepaalt wat u belangrijk vindt! Naast periodiek onderhoud en assistentie bij de keuring kun u aanvullende diensten opnemen zoals 24/7 Liftservice 2.0 services, GSM spreekluistersystemen, management van de periodieke liftkeuring en meerjarenonderhoudsbegrotingen.

Storingen

U kunt altijd bij ons terecht, wij zijn 24/7 beschikbaar. In geval van een calamiteit of opsluiting zijn wij binnen 60 minuten ter plaatse. Wanneer er iemand is opgesloten in de lift, wordt de persoon rustig gehouden door onze medewerkers via de spreekluisterverbinding.

Wij regelen de overstap voor u!

Wij verzorgen alles wat nodig is om over te stappen. Denk hierbij aan:

In en buiten de lift wordt ons storingsnummer zichtbaar geplaatst.
Waar nodig programmeren of vervangen wij het spreekluistersysteem in de lift
Uw keurende instantie wordt door ons geïnformeerd.
Een model opzegbrief die u kunt toezenden aan uw huidige onderhoudspartij.

Uiteraard worden al uw wensen inclusief alle liftinformatie doorgevoerd in onze systemen. Een monteur is daardoor altijd op de hoogte van de werkafspraken, bij wie hij zich moet melden en hoe hij snel bij uw lift kan komen.

Share This